استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

باشگاه رئال مادريد تاييد کرد که ژابي آلونسو، هافبک رئال مادريد، امروز با موفقيت تحت عمل جراحي قرار گرفت.


 اين ملي پوش اسپانيايي در تمرينات روز گذشته رئال از ناحيه کف پا دچار شکستگي شد و تقريبا براي سه ماه از ميادين دور خواهد بود.

در بيانيه باشگاه رئال آمده است:" ژابي آلونسو امروز (پنج شنبه) به خاطر شکستگي استخوان پنجم کف پاي راستش، تحت عمل جراحي قرار گرفت."

اين در حالي است که آلونسو که در هفته هاي پاياني فصل گذشته از ناحيه ران دچار آسيب ديدگي شد و جام کنفدراسيون ها را از دست داد، به تازگي به تمرينات رئال برگشت.

وضعيت ادامه حضور سرمربي پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد براي فصل آتي تا پايان هفته آينده مشخص خواهد شد.


 روزنامه ديلي ميل نوشت ژوزه مورينيوي پرتغالي تا قبل از پايان ماه مارس در نشستي با فلورنتينو پرس رييس باشگاه رئال مادريد وضعيت خود را مشخص خواهد کرد.

اين امکان وجود دارد که باشگاه رئال مادريد براي فسخ قرارداد مورينيو که دو سال جنجالي را در اين تيم سپري کرد ، در پايان فصل به او پيشنهاد پرداخت 10 ميليون پوند غرامت کند.

مطبوعات انگليسي و اروپايي تيم هاي متعددي از جمله پاري سن ژرمن ، اينتر ، آرسنال ، چلسي ، منچستر سيتي و حتي منچستريونايتد را به عنوان مقصد آينده اين مربي مطرح نام برده اند.با اين وجود مورينيوي 50 ساله بارها اذعان کرده است که به بازگشت به ليگ برتر انگليس تمايل بيشتري دارد.او قبلا دوره موفقي را تا سال 2007 در تيم چلسي سپري کرده است و دو قهرماني ليگ برتر انگليس در سال هاي 2005 و 2006 و قهرماني جام حذفي انگليس را در سال 2007 کسب کرد.

در همين حال نشريه مترو انگليس نوشت رومن آبراموويچ مالک ميلياردر و روسي چلسي در آخرين حضور مورينيو در لندن در ماه گذشته با او صحبت کرده است.آبراموويچ به مورينيو پيشنهاد کرده در ازاي هفته اي 350 هزار پوند (نيم ميليون دلار) به استمفورد بريج بازگردد.

رافائل بنيتس سرمربي موقت تيم چلسي در پايان فصل از اين تيم جدا خواهد شد.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان